2010/10/05

Mendung Malam

Uhhuiiiiiii


Lately aku rasa semakin lama semakin azab...emosi sentiasa tak seimbang. emm ntah laa kenapa..mungkin terlalu fikirkan tentang impian aku yang semakin jauh aku rasa nak gapai..aku tetap berusaha walaupun kadang- kala rasa penat n fed up! Rasa sesal pada diri sendiri sebab buat keputusan tanpa fikirkan masa depan dalam kerjaya dua tahun lepas dek kerana ikutkan rancangan keluarga. Kadang kala rasa nak je bagi telunjuk ni dekat dorang tanda protes sebabkan aku macam ni.. Tapi terfikir juga bile usia dah semakin meningkat aku perlu jadi matang dan perlu rasional. Tapi entah laa perasaan ni sentiasa fikirkan negatif je...mungkin ada karma di sebalik kejadian tu..


Tentang Si dia jugak yang lately sentiasa sibuk dengan urusan kerja sebabkan aku rasa sorang- sorang. Disebabkan urusan kerja aku selalu pujuk hati supaya jadi insan yang lebih memahami...

Aku mintak sangat supaya yang aku fikirkan negatif tu sebenarnya sebaliknya...aku mahu impian aku akan jadi kenyataan n aku tak mahu kehilangan dia mcm tiga tahun yang lalu...semoga moody ku ni cepat baik...huhu


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Mengenai Saya

aku liberal bukan maksudnya aku anti kiblatku...aku bukan melayu klise...