2010/03/14

BerPArty BanD


Uuuhuiiiiii


Baru sahajork balik dari bilik berita. Penat hari ni perlu hantar story mory dekat KP ku. Agak kelam kabut sebab aku buat story last minit sebab malam tadi penat gilelah baru balik tgk Battle of thE Band final nite...opkos laa cover story utk bk jugak.

so MALAM TADI
Sampai lebih kurang jam 9 malam...tumpang mista rashid yg kebetulan nak ke sana n mengankut skali mista rumet yang takut naik moto sorang2 p sana almaklumlah bawak kamera mahal katenya (of course laa dowh kalau aku pun takut nak merempit ke kejut malam2 tak pasal2 kene rompak o paling sadis dirogol ramai2...adakah??~baik~)

sampai2 dengar lagu Inul...ku ingtkan tu juz lagu warm up show malam tu sebelum mula comptsion. sekali tu laa antara lagu yg di bawa oleh 1st group....

~fengsan jap~
Battle Of The Band version dangdut buleh?

(weiii lantak p laa depa nak bawa genre apa ko bukan teror pun pasal muzik...~baiklah~)

tak kisahlah dorang nak nyanyi lagu apa yang penting aku nak tgk The Echoes malam tu sebb dorang antara yang best n paling penting i love Jazz genre..Thats y z...
so camera da set up baik punya utk shoot pic2 malam tu..tgh set up2 tetibe emcee perempuan yg ala2 mat salleh celop tu announce The echoes band...opsss opkos laa mata kene tumpu kat dorangnye show kan.. start2 lagu Close To You...ermmm best gila her voice n second song is Tunjuk Satu Bintang mmg hots laa perempuan ni lontarkan vokal die yg volapcious tu...


dipendekkan cerita malam tu seperti yg dijangkakan The Ecoes Band menang..uhuiiii da hagak da bleh p group ni sebb komen juri pun da macm tag ~korang laa yg akan menang~)


Malam tu perfomance artist is Battlesweet...(kekdahnye tidak ku berminat....sebb ku tak tau sangt lagu2 mereka kecuali Kucing Hitam)...ok laa gempak jugak. Yang kesian dorang bersungguh2 nak ajak audien mosh (ayat baru mista rumet ajar maksudnya mcm ala2 menari cam tu laa.....). Audien pulak cam nak tak nak je bleh kira bape jer yg join..segan kot..



Bittersweet yg perform. kecundang mengajak audien utk join korang...takpa korang da terbaikk...

suppose join la kan, apa salahnye..

but totally th event is GEMPAK n next year BUAT LAGI ....




muke2 tgh dengar juri bg kritikan ~_~


hebatttttttt......!!!!!!!


band korang mmg terbaeklahh...
SEBELUM TU...

Dah habis ku kak nam (intiview) seme sumber2 yg penting n tgh buat runaway bersama booth (oiii perlu ke nak pakai booth?Malaysia panas dowh..~matie laa kalu ku nak pakai booth tgu Malaysia ada salji~)
Ada budak ni tgur aku...."Hai bro, sihat?"

Kupandang...ouh rupenya budak ni laa yg mengata bagai pasal aku kat org (padahal die tak tau org yg die tgh bercerita tu member baik aku)....Lalu menjawab..."Baikkkkkk Jahhhhhhh"

(oiii ko kekwat sangat knapa dah ok la tu die nak tgur ko...~hello kekdahnye kalau aku duk melayan kang duk speku aku taste kat die...tak kuaser~)

Balik2 ku rasa mengantuk sajork padahal ptg semalam bangun jam empat ptg (oiiii ko mmg burung anto ~lantak laa ku rest~) Story perlu diketuk...idea cam ais tak mau nak cair2...so amik keputusan tido sahajork....
:: :) ::













1 ulasan:

Mengenai Saya

aku liberal bukan maksudnya aku anti kiblatku...aku bukan melayu klise...