2010/04/05

Di Penghujung katenye...

uuuhuiiiiiiiiiii
Nampaknya azab asgment dah berkurangan..tapi ada story sedih skit iaitu laptop ku dah jahanam sebab mother board buat hal...so nak repair baik beli baru jah..untuk itu ku terpaksalah menumpang menggunakan komputer kat dekat bilik berita (dengar cerita menghabiskan masa-masa terakhir dekat bilik berita almaklumlah laa nak merambus dah)...~tabah~

Terbaru,
Ku baru jah pergi dinner impect week..so dengan segala hormatnye ku mendapat sony ericson F305....Lucky draw katenye....haha tak sia2 sahajork datang dinner malam tuh...tambahan gue dinobatkan sebagai PROM KING..rezeki lagik maa.....padahal pakai baju pinjam2 sajork....
~trimas pada yangbagi pinjam yer nampaknye bawa tuah~





Tapi b4 ku p dinner satu bende telah jadi tanpa diduga iaitu....kereta yang kami naik telah xcident dengan kereta classmate aku jgak...kekdahnye aku duk sebelah encik driver n nampak bahawa KERETA LAHANAT ittew tak bleh nak brek...kejis..maka terlanggarlah skit vuntot kereta classmate ku ittew..actually banyak lagi bende nak ulas pasal kes ni tapi memandangkan ia begitu sensetips ku hanya berdoa semuga ia cepat berakhir sahajork! Cuma satu sahaja pesanan dari ku hari ni mungkin kita rasa dimuliakan oleh semua orang tapi esk atau lusa mungkin segalanya akan berubah sapa tau....kanzz.....

sabtu lepas,
aku jadi mcee malam bumi kenyalang 2010. tahun ni kali kedua ku jadi mc untuk majlis tuh...kelainannya program kali ni mempersembahkan muzik sape dari jerry kita'....so awesome...i like tht rythm....so rilex!!!!

Sekarang ni tgh buzy nak siapkan report magazine yg perlu hantar n buat presentation hari rabo ni...harap2 semua berjalan dengan lancar...~amin~

:: :) ::

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Mengenai Saya

aku liberal bukan maksudnya aku anti kiblatku...aku bukan melayu klise...