2011/03/28

cendawan siri 2

uhhuiiiiii lama sudah tak berceloteh dalam entry ni..nampaknya memang dah jadi kulat versi dua...kaw hado? hahaha... ok start dengan apa yag berlaku selepas entry terakhir yang aku post...skarg ni aku dah mula hidup sebagai "janda" berhias..~kaw mampo? haha..malas nak cite lelebih yang penting aku clash dgn si dia bukan kerana ku yang bawak kecelakaan dalam relation tu tapi sedia maklum kalau dah lama mungkin rasa muak n ikan baru lebih begetah untuk dihadap!!!!! ~ada aku kesah? Lepas abis study aku kan dah lama jadi penganggur yang termulia dgn membuat kerja bermacam- macam hingga laa menjadi tukang melayan manusia2 yang mcm2 perangai..apa dia? haha biarlah rahsia...gitew... so setelah melalui satu zaman yang sukar dan kosong di Jb walaupun time tu aku duduk ngn family aku still rasa lonely sebb sebelum ni aku dah biasa share prob ngn kawan kalau da masalah n ape2 pun..tapi sejak aku duk Jb depa seme dah jauh maka seme kene telah sendiri...~merasa kaw!!! Nak dijadikan cerita akhirnye awal tahun ni aku dapat offer utk datg intiview keje dekat satu company yang tak penah pun tergambar akan keje dgn depa..ouh ni laa kot namanya sabar n berkat doa mak ayah n kawan2.~trimas uolsss..... selepas melalui dua kali intibiew akhir dapat laa jgak menjadi sebahagian daripada team depa tapi yg pting aku kene masuk training selama tiga bulan..maka senang cite aku akan abis trainin ni till bulan 6 ni baru laa dapt gaji full...~pepandai laa kaw KM nak idop! Selama ngn budak2 yang sama training dgn aku ni so far aku enjoy dgn dorang walaupun kadang2 tu ada jugak sekor yg very annoying kerna aku x suke style die yg terlalu spotlite!!! hayoooo sundelss kalau kaw tu helok skali pun bio laa bertempat..kanzzz ~ni yang malas nak berkaknam..dosa ok! Masa nak tgalkan JB tu sedeh aku tgk muke mak n ayah yelorr nak kene tgalkan depa lagik2 mak yang meleleh ayaq mata...ayoooo sebagai manusia yang berhati tisu n lembut dalam kejantanan ~yeke? : ~matiew laa kaw....so aku sangt berharap satu hari aku akan happykan depa! janji ok! Tuk my lovely frent Jaja, liea n Fad nanti kite reunion balik di JB yang penting skrg ni masing2 dah ada hala tuju masing2...doakan yang terbaik!!! So sekrang ni aku duk serumah ngn Bff aku merangkap segalanye laa...lebih ada rasa percaya n susah senang weal penah lalui sebg seorang kawan, sahabat n abang!!! maka, rasa bersyukur jalan untuk aku berhijrah ke KL nampak berjalan ngn lancar.... setelah sebulan aku training ni weal byak stay dalam kelas n cite pasal teori segala mak nenek...strt 1 april aku dah start attach dekat department...maka tadi keputusan sudah dapat adoyaii ku kene buat ekonomi!!!!!!! ~matiew laa aku....tak kesah laa mungkin ni cabaran baru utk aku! lebih versetile! salam.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Mengenai Saya

aku liberal bukan maksudnya aku anti kiblatku...aku bukan melayu klise...