2011/06/17

IDUP KL

uhuiiiiiiii......
lama uols i tak berkaknam..see sejak bekerjaya ni katenya bz memanjang..hamik kaw tak update katenye...anywy sejak dah nak masuk empat bulan keje ni memang waktu p n balik keje x menentu, kdang-kadang sampai ke malam baru sampai uma (kadang2 kah?~cam selalu jer..)takper laa invest katenye...
Tapi ada berita sedih jg...xpayah la cite biar je telan sendiri bersama enam belas yang lain...semoga ada harapan!

CITE DALAM TRAIN
Biasalah sebagai seorang yang berkemampuan utk memiliki kenderaan awam ari2 aku kene naik train utk p keje n balik..anwy banyak cite yang kadang2 aku sendiri nak gelak n sampai satu tahap nak marah pun ada sebb manusia2 ni mcm2 ragam antaranya:

1. kalau dah nampak makcik2 o pakcik o pompan2 pregnent o oku tu yang dah ketaq lutut kene berdiri bagi laa depa tu duduk...ni yang jejans ke cik betins yang sehat tetap kaw berkonsep GIGIH nak pertahankan sit kaw tu...helloooooooo ada isi perut laa skit uolsss...
2. Tiang yang ada dekat dalam train tu gunenya utk di pegang bukan utk kaw sandar macm tiang tu kaw nak bungkus bawak balik uma den bleh wat pool dance kat umah kaw..agak laa kot kalau da dalam trian tu dah penuh org semua nak pegang tiang tu kalau encik train tu bawak laju2 den break mengejut x ke terpelanting kami semua....~bodow punya org.....
3. Yang ni aku paling suke....aku kadang kene jgak naik komuter yang hazab mcm tin sardin lagi2 kalau waktu sesak....kan cik betins semue dah ada tempat utk dorang sendiri..ni...tetap kaw gigih nak berhimpit ngn jejans duk satu gerabak....den dalam sempit2 tu tau plak kau nak kepit dua buah kat atas tu takot kene raba....yang bestnye dua ari lepas ada sorang cik betins ni ala2 feeling selebriti berkonsep tudung yuna gigih naik gerabak jejans den tetek kaw bleh nak laga2 kat iol....hayoooooooooooo..~pitamsssss....stim kah? tetttt....

Aku harap semua akan berakhir dengan sempurna bila dah stable.... :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Mengenai Saya

aku liberal bukan maksudnya aku anti kiblatku...aku bukan melayu klise...